SEPET YANG GILEW

okeh entry aku bukan lah pasal 
karya agong movie SEPET 
tp nk mencarot pasal si swetty sorang ni
di mana dia semakin sehat + SEHAT
hasil penagan duit berkerja
tak juga lupa air tangan si bonda tercinta
aku kenal sepet ni from 2 klu x silap
tahun omot domot 2..
masing2 sakai..
orang lain buat pon nk ikot buat
alkisah nyew...
tapi alhamdulillah sekarang masing2 berjaya dgn hidup nyew
aku x kesah walau pon dia ni si cacat rupa
tp dia pendegar setia
dia sukew kata
kat sini aku ada kau dan dia
asal klu balik kampung nak lepak sama
tp itu dulu cerita sekarang hp,n bloger perapat mesra

jom tengok budak si cacat rupa...

dia budak 3 kepalew...hahaha


 ...ini hasil bilew sepet bulatkan mata...

...ini lah sepet saya yang sehat...


p/ss: nama sepet saya azlin natasya binti zulkifli klu silap betulkan la nyew.. :)

3 comments:

lemon said...

:)

AZLIN NATASYA BINTI ZULKIFLY said...

molly comel momel!
sweetnya!
terharu titewww!
:)

lemon said...

aku memang sweet pon.. bhahahaha miss ko gilew

Terjah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...