good luck sayang..





1/ 8/ 2011
bersamaan 1 ramadan
(puasa pertama!!)
adalah exam!
waa waa waa (T,T)
tahun ni x dapat puasa kat rumah

yang best 2 aku exam
fakulty sains sosial
pendekatan pengajaran afektif
chantek gilew soalan dia
sampai aku rasa nak pusing balik waktu
soalan  yang M EMBUNUH
peh 100%  ada lah fakta
sikit pn aku X  boleh nk GORENG!
aku pakai reda jew la

dah la tido  lambat n bangun awal2 pagi pukul 4
alang2 2 sahur sekali  n study!!
tp sem pat lagi posing sebelum  keluar tadi   :)


1/ 2 jam betulkan tudung sbp dah biasa pakai selendang :P


CAYOK!!
 usaha tangga kejayaan geng!

my bff  EMYLIA
 tegah sebok betulkan tudung sbp rasa janggal
(tu la selalu sgt pkai selendang pkai tudung pn dh x betul)


 
katil saya sentiasa kemas dan wajib kemas t maktiri
ketipang payung saya marah..  :P
dh 2 malam my bff EMYLIA tidur bilik saya
yang katil biru 2 tempat dia yang ada bear2 2 katil saya :)





p/ss: SELAMAT BERPUASA :)
p/ss:bilik saya selesa,besar n  kemas x mcm sadin :)
p/ss: bilik biar sempit tp jgn la mcm tong sampah awakkan perempuan... :)

No comments:

Terjah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...