KAMI + SELIPAR JEPUN v.s NO MAKE-UP

ALLAH HU AKBAR ALLAH HU AKBAR
ha 2 dia azan..dah tanda masuk asar..
maco seh suara balak aku..
(nampak beno menipu)
gehgehgeh
lepas solat asar cepat2 siap
sambil seret emylia suh siap
ikut cik ketipang payung saya
pegi suvey lappy no..
igat nk p GIANT jew..sekali kedai ACER 2 dh tutup la...
so dgn keputusan secara DRASTIC!! 
si cik ketipang payung saya ni 
nk p JASCO!!
ala yg dekat MC 2..
degan jaya nye  serta bangga
terbentang kapet merah
di hadapan
kami semua menjejakkan kaki
degan BERSELIPAR JEPUN + tanpa MAKE-UP
( natural beauty beb..ko ada?)
masuk2 jew kiri kanan dah ada orang pandang nak mintak sign
( dah stat perasan dah..)
aku tahu aku cool so x pyah nk JELOUS
kikikiki
bukan apa kami semua pakai ala kadar jew 
baju basahan jew...
so dengan bangga nyew kita orang menggayakan baju kami semua..
hahahaha
cat walk gitu
(miyou..)
hahaha aku tahu ko geleman jelous la 2 : 'P
security guard + amoi + ah pek dan segalanyew yg STYLO MYLO
tertumpuu pada kita orang
yang kita orang ni memang dah sah2 buta x nmpak orang
dalam otak ni ACER ACER ACER
nah ko naik tangkat 3 terkedek2 itik gembo2
sampai2 first mata tertumpu kt 1 OBJECT ni..
atoi ai hati manyak geram rasa nk romol2 jew..
(aku x mencarut )
usya2 amoi chantek bg harga RM1539.00
LENGKAP SEGALA BARANG
papa cik ketipang payung datang sendiri bayar cash untuk anak dia ni ha
yang lawak nk tergolek2
pekerja kt situ mcm tara percaya itu bapak nya..
(apa bahasa aku cakap pon aku x tau)
sebap2 papa dia ni nampak  muda.. raget gitu
( pekerja 2 tenung nyew mcm pakai cawwat jew)
yang best nyew
si oner besar MELAYU ma..
banyak bagus..banyak niat sedekah la bro
lg murah lg bagus
gehgehgeh
(suke2 igat kedai bapak ko)
dah setel semua benda papa cik ketipang payung ulur duit..
untuk BELANJEW MAKAN
(lapor terus perut ni ha)
thank PAK CIK!!
so x nak memilih sagat n pening2 lalat nk pilih tempat
kita orang terus paking kt table KFC
yummy...
(aku tahu ayam aku x semahal kanny rogers kahkahkah)
dah abiss mencekik apa lg..
balik da..aku dh x tahan kenew usya jew..
penat tangan sign..
kehkehkeh
(imaginasi lebih sumpah budak ni  baca aku  kenew sekeh)


itu dia gambar yg di ambil untuk hantar kt abby sebelum melangkah keluar
yang belakang abaikan background aku memang chantek..






 take five tunggu papa cik ketipang payung



SENYUM!!
just candit..kami x chantek tp  comel


:P


 itu dia selipar kami yg chantek..
pakai high heels tp sajew simpan :p


 itu dia CIK BAMBAM v.s KETIPANG PAYUNG


 KFC yummy.,.
papa cik ketipang patung belanjew


waa..x redy nk senyum...


itu dia CAMELIA sy..
(hahaha sukew2 jew tukar nama)
 ko nak mencebik kenapew? ko terasew ke?



 muka washroom..bukan mukew makcik cleaner mcm kau



hahaha


itu dia CIK BAMBAM + LAPPY


that colour is my favorites!! RED


 jelous jelous jelous ..


p/ss: best kan klu lappy ni pakai buang boleh tukar2 hihihihi



No comments:

Terjah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...