APA DAPAT?



aku nak Tanya la apa aku dapat propa pasalko dekat budak2 skull dlu?
Nontsent la... ko sendiri yang mengkebretkan diri ko kt orang..
aku x penah rugi apa2 pon sesen pon x da..
benda yang x patot aku x tahu pon aku boleh tahu dekat kawan2 n kazen2 ko 2..
lagi2 cerita yg ko sampaikan  kt miss..
peh serius aku rasa ko bodoh...
ko mesti rasa hebatkan crita mcm 2 kt miss..
pada hal sebaliknyew... kesian..
n lagi x rugi bilew ko buat story karot pasal aku ko dah terang2 tunjuk warna sebeenar...
n balasan nyew rezeki akuy murah sagat...
n aku x penah pon nak pedulik sapa nak kawan dgn ko n spew yg ko kawan ..aku x penah halang pon 

 p/ss: aku dah cuba nak iklaskan hati aku ni tp x boleh....so remove adalah lebih baik

No comments:

Terjah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...