Buang Anak VS Buang Mak

ni nak story pasal semalam masa kt MC sentral
keluar beli barang dengan umi n amy
masa nak singgah mydin 24jam
ada seorang mak cik ni terbongkok2 kt kawasan pokokni
aku igat dia nak carik barang sekali dia cakap nak KENCING!!
terkejut aku dengan stenment mak cik ni
yang x leh bela polis bantuan2 yang suruh mak cik 2 melepas kat situ
macam mamat ni x leh bawak mak cik ni p toiletkan..
(mcm ni agaknyew dia layan mak dia )
20sen 2 apa lasagat kan..
aku igat mak cik  ni x berapa sehat..
so aku mula la nak abaikan (x perihatin sungguh)
after lps balik dari mydin
aku nampak orang dok kerumun makcik yang tadi nak melepas
selidik ponya selidik dgn telinger gajah
rupa nyew  mak cik ni kenew BUANG dgn ank dia..
dengan alasan MAK TUNGGU SINI NANTI SAYA AMBIL
SAMPAH PUNYA ANAK
ok la klu ko dah menyampah sagat n malu ada mak  macam ni
aku nak tanya ko 1 soalan
setiap 1 zarah darah yang mengalir dalam badan ko ni darah mak ko kan?
so ko x payah la nak malu patut bangga ada mak yang susah payah nak seenangkan ko
bodoh punya anak..
aku rasa klu dia ni boleh putar balik masa lalu
mesti di dah buang ko dalam sugai melaka 2  kan..
anak macam ko ni yang patut di buang 
igat la beb dunia ni ada karma
SEKARANG NI ALLAH BALAS  CASH JEW..
mak klu hilang anak menagis2 tapi 
anakbuang mak x peerasaan salah pon

NOTA SIGEMOK:semoga allah memberkati kita dan pelihara kita dari sifat riak n takbur

No comments:

Terjah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...