Kahwin Muda!! OMG


sesungguhnya Jabir bin Abdillah r.a. menyatakan Rasulullah bersabda: "Barang siapa di antara remaja berkahwin dalam usia muda, maka menangislah syaitan. Dan ia(syaitan) mengeluh: aduh celaka aku, agamanya telah terpelihara dari godaanku'." (HR. Ibnu 'Addi)



(gambar kat atas ni ha pengantin muda)


aku bukak fb kecoh orang katew budak sekolah tak habis lagi dah kawin,
 mulew2 aku buat tak tau jew.. tapi di sebapkan terlalu ramai orang katew
 so aku pun buat sesi terjah menerjah kt you tube ni dan aku jumpew..
memang muda..manis dan chantik bergaya..
kawin muda ambil risiko orang katew tapi baik juga
dari bercintew lamew2 tapi tak kemanew.. ni namew nyew elak maksiat..hihihi
semoga si suami menjadi ketua keluarga yang baik dan si isteri yang misali.. AMIN

(jom layan video)




 nota si gemok: aku nak bercintew lepas kawin boleh tak mcm erma?

No comments:

Terjah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...