Thank You allah

alhamdulillah allah masih bagi aku kesempatan untuk hidup lebih baik
aku di kelilinggi orang yang sayangkan aku...
and make my smile and happy
bay the way
minggu lepas aku pegi sambutan hari keluarga dan berakhirnya pratikal aku hari tu...
dekat kolam air panas BEMBAN
rindu dah lame tak jumpew anak-anak aku
dah semakin tembam.. bulat-bulat!!
 aku dan cik ketipang payung menjadik
URUS SETIA
jeng jeng!



faiz..manjew teacher ni dah terjon dah...


panaskan badan..
tepi tepi tepi depan belakang

 peace!!

sebelom acara mencari gula dalam kacang!!
untuk 2 tahun
sempat lagi possing



ok tu ceritew yang 2 minggu lepas
ni cerita minggu lepas plak banyak nyew minggu
hahahha

nak say thank-q so much
pada family aku semua yang ada di sekeliling aku
sebap igat hari jadi aku
walau pon dah takde mcm dulu sambut dengan
tepung,belacan air takungan dan sewaktu nyew
thankjugak pada family k.suraya sebap sambut..
walau pun hanya sebagai adik ipar
then pada mak n ayah thank jugak
saya sayang awak berdua
tak lupew jugak pada mak
klu dulu mak hadiahkan sejadah dan telekong dari mekah
untuk sambung belajar
kali ni mak hadiahkan telekong untuk hari jadi saya
ok mama i no what u want to said
walau pon kita selalu gadoh
but i no u love me more ..
my cheese kek by secret recipe

nota si gemok: 21 muda lagi...

No comments:

Terjah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...